Jelentkezés távkonzultációra

A távkonzultáció során az orvos a betegtől kapott információk alapján ad tanácsot és választja ki a leghatásosabb kezelési módot, ezért kiemelten fontos, hogy a lehető legtöbb adatot megkapja a konzultáció előtt.

Először töltse ki az alábbi kérdőívet, és küldje be az adatokat.
(Feltétlenül olvassa el az Adatkezelési tájékoztatót,
ne felejtsen el hozzájárulni az adatok kezeléséhez és belekattintani az “I’am not a robot” előtti kockába.)

Ezután válasszon időpontot az időpontfoglalás menüben.

Mi történik az időpontfoglalás és az adatok beküldése után?
– az Ön által megadott e-mail címre díjbekérőt küldünk
– kérjük, hogy a díjbekérőben megadott bankszámlára fizesse be a távkonzultáció díját
– a díj beérkezését követően az egyeztetés szerinti módon a kiválasztott időpontban lezajlik a távkonzultáció
– ezt követően az e-recept(ek)et felírjuk, és a felírási igazolás(oka)t megküldjük az Ön által megadott címre
– a befizetett összegről az Ön nevére kiállított e-számlát küldünk a megadott e-mail címre

 


SZEMÉLYES ADATOK

Kérjük adja meg a kapcsolattartáshoz, a receptíráshoz és a számlázáshoz szükséges adatait.



A távkonzultáció módja



Számlázási adatok

a számlát alapesetben a beteg nevére és lakcímére állítjuk ki, amennyiben Ön cégnévre kér számlát, adja meg a következő adatokat



A BETEGSÉGGEL KAPCSOLATOS ADATOK

Kérjük, hogy adja meg a panaszaival / tüneteivel / állapotával kapcsolatos adatokat